Indlæser
Peptalk: Høst gevinsterne ved god kundeservice
Dato og tid
Tirsdag d. 16. november 2021 kl. 08:15 til 09:30
Sted
Online via Teams Online via Teams
Peptalk: Høst gevinsterne ved god kundeservice
God kundeservice skaber glade og loyale kunder, salg og øget indtjening pr. kunde. Faktisk er vi villige til at betale op til 23% mere for et produkt, hvis vi har oplevet god kundeservice, viser analyse af servicedialoger.
Deltag på vores virtuelle peptalk onsdag den 16. november, hvor vi sætter fokus på kundeservice, og bliv klogere på muligheder og faldgruber i din virksomhed. Vi zoomer ind på de kommercielle muligheder i kundeservice og den daglige dialog med kunderne med udgangspunkt i en konkret case.
Men hvad er god kundeservice egentlig? Og hvordan skaber vi det? God kundeservice og de forretningsmæssige/kommercielle gevinster skabes i mødet med kunderne mandag morgen og onsdag eftermiddag. Det er her I skaber kundeoplevelser. Gode og dårlige. Og det er i den daglige dialog I kan gøre en forskel.
På vores virtuelle peptalk vil vi blandt andet komme ind på:
- De oversete forretningsmæssige muligheder i kundeservice
- 8 stjerner du kan opnå for god kundeservice og hvordan du gør
- Hvordan vi i danske virksomheder taler med vores kunder i dag og hvad vi kan gøre bedre
Vi har inviteret Jysk Fynske Medier til at komme og fortælle om hvordan de arbejder strategisk og målrettet med kundedialoger og touchpoints bl.a. i forhold til fastholdelse af kunder og adfærdsændring blandt kundeservicemedarbejdere. Kom og hør hvordan en ny samtalestruktur og et større fokus på den gode kundeoplevelse har øget kundetilfredsheden, skabt bedre økonomi og samtidig motiveret medarbejderne.